تازه ها

راهنمای خرید از فروشگاه

نویسنده: admin دسته بندی: original تاریخ ایجاد: 2014-04-03 تعداد بازدید: 5634 نظرات: 0

راهنمایی تصویری خرید از فروشگاه

با سپاس و تشکر فراوان از حسن انتخاب و خرید شما مشتری گرامی، این راهنما برای رفاه حال مشتریان گرامی و تسهیل خرید از فروشگاه تهییه شده است. لطفا اندکی از وقت گرانقدرتان را صرف مطالعه این متن بکنید تا بسیاری مشکلاتی احتمالیتان که مشتریان مختلف با آن درگیر می شوند برطرف شود.

تذکر: ترجیحا برای خرید از فروشگاه ارزان لود بترتیب از مرورگر های فایرفاکس (Mozilla Firefox)، گوگل کروم (Google Chrome)، اپرا  (Opera) یا سافاری (Safari) استفاده نمایید. برخی از نسخه های اینترنت اکسپلورر در مرحله پرداخت با مشکل مواجه می شود.

تذکر: ترجیحا مراحل خرید را با تبلت و گوشی های اندرویدی انجام ندهید بلکه با کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ انجام دهید. زیرا فروشگاه با نسخه های اندروید مشکل دارد.

مرحله 1: ابتدا محصول مورد نظر را از طریق قسمت "دسته بندی کالا" یا لیست "جديدترين کالاها"  یا "بهترین کالاها" و... انتخاب کنید. برای این کار کافیست روی دکمه "اضافه به سبد خرید" کلیک کنید. به شکل زیر توجه نمایید:

 

اندکی بعد در قسمت سرآیند سایت پیغام مربوط به افزوده شده کالا به سبد خرید نمایش داده می شود. مانند شکل زیر:

 

سپس بلافاصله به صفحه سبد خرید منتقل می شوید. مانند شکل زیر:

توجه: در برخی از محصولات شما نیاز دارید که شرایط و حالات مختلف محصول را قبل از اضافه به سبد خرید انتخاب نمایید؛ در اینصورت، بصورت اتوماتیک قبل از اینکه به صفحه سبد خرید منقل شوید به صفحه مربوط به آن محصول منتقل می شوید تا شرایط آن محصول را تعیین کنید. برای مثال در شکل زیر، برای محصول "دی وی دی های ایروبیک و بدنسازی سودابه یزدی دی" دو حالت وجود دارد که قبل از خرید باید تعیین نمایید: حالت اول "روش پرداخت (جهت اعمال تخفیف)" و حالت دوم " نوع پک". این حالات بر قیمت، شرایط پرداخت، تخفیفات احتمالی، نوع فایل های موجود در دی وی دی هایی که دریافت خواهید نمود و... تاثیرگذار است. بهتر است قبل از اقدام به اضافه کردن این گونه محصولات، قسمت توضیحات محصول را پایین همان صفحه بخوبی مطالعه نمایید.

قسمت 1و 2: حالات محصول؛ قسمت 1 برای انتخاب روش پرداخت (آنلاین یا تحویل در درب منزل) و قسمت 2 برای انتخاب نوع پک می باشد.

قسمت 3: تعداد محصولات؛ این که چه تعداد از این محصول را میخواهید بخرید را مشخص می کند.

قسمت 4: اضافه به سبد خرید؛ آخرین مرحله  بعد از اینکه هر سه قسمت را تعیین کردید کلیک بر این دکمه است.

مرحله 2: در این مرحله گزینه های مربوط به سبد خرید را انتخاب می کنید. همانگونه که در شکل زیر مشاهده می کنید، سبد خرید شامل اسم کالا، تصویر کالا، تعداد کالاهای انتخاب شده و ... می باشد. مهمترین قسمت های سبد خرید در زیر شکل توضیح داده شده است.

قسمت 1: تعداد هر محصول انتخاب شده؛ در این قسمت شما قادر هستید از هر محصول انتخاب شده به هر میزان که میخواهید اضافه کنید. عدد پیش فرض 1 است.

قسمت 2: عملیات مربوطه؛ در این قسمت شما قادرید با استفاده از دکمه از کالای انتخاب شده یک واحد را حذف کنید. در صورتیکه تعداد یک یا چند عدد از کالاها را تغییر دادید با استفاده از دکمه قیمت های جدید محاسبه شده و وضعیت سبد خرید به روزرسانی می شود.

قسمت 3: قیمت کالا؛ قیمت یک عدد از کالای مربوطه را نشان می دهد.

قسمت 4: جمع قیمت کالا؛ در حقیقت این قسمت تعداد هر کالا ضرب در قیمت یک عدد از آن کالا می باشد.

قسمت 5: جمع کل؛ مبلغ کل خریدتان را نشان می دهد.

قسمت 6: بازگشت به فروشگاه و ادامه خرید؛ گاها پیش می آید که شما بخواهید کالای دیگری را علاوه بر کالاهای موجود در سبد خرید، خرید نمایید یا بعبارت دیگر کالای دیگری را به سبد خرید اضافه نمایید. در این صورت با کلیک بر این دکمه شما بجای اینکه به صفحه تسویه حساب و پرداخت منتقل شوید، به فروشگاه برمی گردید تا کالاهای مورد نظر خود را نیز به سبد خرید اضافه کنید.

قسمت 7: اتمام خرید و پرداخت؛ درصورتیکه محصولات و تعداد محصولات و مبالغ مورد تایید شما باشد با کلیک بر روی این دکمه به صفحه تسویه حساب و پرداخت منتقل می شوید تا اطلاعات شخصی (مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس و...) و آدرس و روش پرداخت را مشخص نمایید.

توجه: توجه داشته باشید در صورتیکه شما از قسمت 6 شکل بالا گزینه "بازگشت به فروشگاه و ادامه خرید" را انتخاب کرده باشید، قادر خواهید بود در سایر صفحات فروشگاه (برای مثال صفحه اول فروشگاه) سبد خرید را مشاهده کرده و از وضعیت آن آگاهی کسب نمایید. مانند شکل زیر برای دسترسی به سبد خرید از سایر صفحات فروشگاه کافیست لینک "سبد خرید" موجود در قسمت بالای سایت را کلیک کنید.

قسمت 1: سبد خرید؛ با کلیک بر روی این لینک می توانید از هر صفحه سایت سبد خرید خود را مشاهده نمایید.

قسمت 2: مشاهده سبد؛ با کلیک بر روی این لینک به صفحه سبد خرید منقل می شود (شکل مربوط به صفحه سبد خرید را مشاهده کنید).

قسمت 3: پرداخت؛ درصورتیکه محصولات و تعداد محصولات و مبالغ مورد تایید شما باشد با کلیک بر روی این دکمه به صفحه تسویه حساب و پرداخت منتقل می شوید تا اطلاعات شخصی (مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس و...) و آدرس و روش پرداخت را مشخص نمایید (همان دکمه شماره 7 در شکل مربوط به صفحه خرید).

مرحله 3: مرحله بعدی مرحله تسویه حساب می باشد. این مرحله از 7 قسمت مجزا تشکلیل یافته است که در زیر به شرح اجزای آن می پردازیم.

قسمت 1: اگر قبلا در سایت فروشگاه ارزان لود عضویت داشته باشید میتوانید از این قسمت برای ورود به سایت و سپس ادامه روند خرید استفاده کنید. در صورت تمایل از قسمت بالای سایت از طریق لینک عضویت می توانید یک نام کاربری برای خود ایجاد کنید و سپس به روند خرید ادامه دهید. با ثبت نام و ايجاد يک حساب کاربری قادرید تاريخچه سفارشات خود را دیده و همچنين از وضعيت سفارش خود آگاه شويد.

قسمت 1و2: نام کاربری و کلمه عبور؛ در این قسمت بایستی نام کاربری (همان ایمیل) و کلمه عبور خود را که بهنگام ثبت نام در سایت فروشگاه انتخاب کرده بودید را وارد نمایید.

قسمت 3: بازیابی کلمه عبور؛ ممکن است کلمه عبور خود را فراموش کرده باشید. از طریق این لینک و با طی مراحل خاص می توانید کلمه عبور خود را بازیابی کنید.

قسمت 4: ورود؛ بعد از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور این دکمه را کلیک کنید.

قسمت 2: درصورتیکه عضو سایت نیستید و اگر قصد خرید سریع را دارید اطلاعاتی در قسمت 1 و 2 کلا پر نکنید و به قسمت های بعدی بروید.

قسمت 1: خرید سریع و بدون عضویت؛ بصورت پیش فرض اگه قسمت 1 را انتخاب نکرده باشید (مشتری قدیمی نباشید) یعنی دارید خرید سریع و بدون عضویت انجام میدهید.

قسمت 3: در این قسمت اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید. تمام فیلدهای ستاره دار را حتما با اطلاعات درست کامل نمایید؛ مخصوصا اطلاعات تماس. این امر بخاطر این است که فروشگاه در ارسال بسته های خریداری شده با مشکل مواجه نشود.

در این مرحله قسمت های ستاره دار را حتما با اطلاعات صحیح پر نمایید؛ مخصوصا اطلاعات تماس. این اطلاعات برای فروشگاه جهت ارسال بسته ها و برقراری تماس با شما بسیار مهم می باشد.

قسمت 4: در این قسمت بایستی روش پرداخت خود را انتخاب کنید. یا با انتخاب روش آنلاین در همان لحظه خرید، با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب این کار را انجام دهید و یا با انتخاب پرداخت وجه هنگام تحویل بسته مبیلغ خرید را بهنگام تحیول بسته به مامور پست تحویل دهید. پیشنهاد ما خرید آنلاین هستش زیرا:

- قیمت تمام شده در حالت پرداخت آنلاین ارزانتر از خرید پستی است. چون در اکثر محصولات به روش پرداخت آنلاین شامل تخفیف هستند.
- در روش پرداخت آنلاین چون سفارش شما خارج از سیستم معمول خرید و فروش اینترنتی ارسال می شود؛ سفارش زودتر به دست شما می رسد.
- در روش پرداخت آنلاین تمامی هزینه‌های جانبی ارسال محصول مانند هزینه مالیات، هزینه عوارض و حاضرسازی بسته بر عهده فروشگاه ارزان لود خواهد بود و تنها هزینه محصول و هزینه پست را از خریدار دریافت میشود.
- در روش خرید پستی در صورتی که در روز تحویل سفارش، مشتری در محل سکونتش حاضر نباشد و مرسوله برگشت بخورد هم مشتری بسته را دریافت نمیکند و هم اینکه هزینه پستی از حساب ما کسر می شود.

قسمت 1: بانک پارسیان/کارتهای عضو شتاب؛ با انتخاب این روش پرداخت، شما بصورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت بانک پارسیان و در همان لحظه از طریق کارت های بانکی عضو شتابتان مبلغ کالا را پرداخت می نمایید.

قسمت 2: پرداخت وجه هنگام تحویل؛ با انتخاب این روش، بعد اینکه بسته رو تحویل گرفتین پول بسته را به مامور پست تحویل میدهید.

قسمت 3: توضیحات؛ اگر در مورد زمان تحویل بسته یا شرایط تحویل بسته و یا... توضیحاتی به سفارشتون میخواین اضافه کنین؛ آن توضیحات را در این قسمت وارد نمایید.

قسمت 5: در این قسمت اطلاعات ستاره دار مربوط به آدرس خودتونو را وارد کنید. دقت کنید که اطلاعات آدرس خود را کامل وارد کنید تا بسته خریداری شده دقیقا به مقصد برسد. برای مثال پلاک منزل یا محل کار را فراموش نکنید. در صورت نداشتن پلاک رنگ درب یا جنب یا روبروی یک بنا یا محل خاص مشهور کنار آدرس خود را قید نمایید. در صورت امکان تلاش نمایید تا از روی فیش تلفن، آب برق یا گاز خودتون قطعا کد پستی 10 رقمی خود را وارد نمایید تا دریافت بسته مطمئن تر شود. در صورت نداشتن کدپستی 10 رقمی عدد 1111111111 را بعنوان کدپستی وارد نمایید.

در این مرحله قسمت های ستاره دار را حتما با اطلاعات صحیح پر نمایید؛ مخصوصا اطلاعات تماس. این اطلاعات برای فروشگاه جهت ارسال بسته ها و برقراری تماس با شما بسیار مهم می باشد.

قسمت 6: در این قسمت بایستی روش حمل و نقل بسته خود را انتخاب کنید. با انتخاب پست پیشتاز (که مبلغ اون 6100 تومان هستش) موجب می شوید بسته شما از 2 الی 4 روز کاری بدستتون برسد و با انتخاب پست سفارشی (که مبلغ اون 3100 تومان هستش) موجب می شوید بسته شما از 5 الی 10 روز کاری بدستتون برسد.

قسمت 1: پست پیشتاز؛ با انتخاب این روش موجب می شوید بسته شما از 2 الی 4 روز کاری بدستتون برسد.

قسمت 2:  پست سفارشی؛ با انتخاب این روش موجب می شوید بسته شما از 5 الی 10 روز کاری بدستتون برسد.

قسمت 7: در این قسمت با مطالعه و تایید نهایی سفارشتون و کلیک بر روی دکمه مرحله بعدی موجب می شوید صفحه تاییده ثبت نهایی سفارش شما ظاهر بشود.

قسمت 1: لیست کالاهای انتخاب شده؛ در این بخش لیست کالاهای انتخابیتان آمده است. به تعداد و جمع قیمت هر کدام توجه نمایید.

قسمت 2:  جمع جزء؛ مجموع قیمت کالاها بدون احتساب هزینه پست در این بخش آمده است.

قسمت 3: هزینه پست؛ در این بخش نوع و قیمت روش پست انتخابیون آمده است.

قسمت 4:  جمع کل؛ مجموع قیمت کالاها با احتساب هزینه پست (قیمتی که بایستی پرداخت نمایید) آمده است.

قسمت 5:  مرحله بعدی؛ با کلیک بر روی این گزینه سفارش شما در سیستم ما ثبت می شود. اگر شما خرید آنلاین را انتخاب کنید حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه منتظر می مانید تا به درگاه بانکی متصل شوید. بعد از تکمیل اطلاعات بانکی کارتتون و انجام پرداخت پیغام ثبت سفارش برای شما نمایش داده می شود  و کار ثبت سفارش تمام می شود. در صورتیکه تحویل در درب منزل را انتخاب نمایید  پیغام ثبت سفارش برای شما نمایش داده می شود و کار ثبت سفارش تمام می شود.

توجه: توجه داشته باشید در صورتیکه شما اگر شما خرید آنلاین را در قسمت روش پرداخت انتخاب کنید حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه منتظر می مانید تا به درگاه بانکی متصل شوید. پس لطفا صبور باشید. در صورتیکه اتصال به درگاه بانکی بیش از 1 دقیقه طول کشد یا با هر مشکل دیگری مواجه شدید لطفا با شماره های 09141055963 یا 041-34416610 برای ثبت سفارش استفاده نمایید. ضمنا در صورت مواجه با هر مشکلی میتوانید بر روی لینک پشتیبانی که در سمت راست صفحه است کلیک کنید و از پشتیبان آنلاین درخواست ثبت سفارشتون استفاده کنید.

لینک پشتبانی آنلاین؛ میتوانید برای مشاوره قبل از انتخاب محصول، هرگونه مشکل در مراحل خرید و یا ثبت سفارشاتتان از این لینک نیز استفاده کنید.

توجه: بعد از کلیک بروی لینک مرحله بعدی  بایستی صفحه زیر را مشاهده نمایید که شما بایستی روی لینک تایید سفارش کلیک کنید تا سفارش را تکمیل نمایید.

روی لینک تایید سفارش کلیک کنید تا سفارش را تکمیل نمایید.

با کلیک بر روی دکمه تایید سفارش هم صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود و هم فاکتور زیر بایستی به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال شود. دقت کنید اگر فاکتور زیر برای شما ارسال شود به معنی ثبت موفقیت آمیز سفارش تلقی می شود و کافی است. شماره سفارش موجود در فاکتور ایمیل شده برای شما جهت پیگیری های احتمالی آتی از طرف شما کافی است.

پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش. با کلیک بروی دکمه مرحله بعدی به محیط فروشگاه برخواهید گشت تا مجددا از محصولات و مطالب آن بهره مند شوید.

فاکتور ایمیل شده به آدرس الکترونی مشتریان گرامی. در قسمت 1 شناسه سفارش شما وجود دارد. از این شناسه برای پیگیری های آتی استفاده نمایید. کافیست با تماس با شماره های پشتبیانی یا لینک پشتیبانی آنلاین پیگیر سفارش یا مشکلات احتمالی شوید. در قسمت 2 تصویر همانگونه که آمده است در پاسخ همین ایمیل فاکتور هم میتوانید سوالات خود را بپرسید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بگویید...


Live Help